Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
FRAM Finanse Sp. z o.o.
§ 1
Postanowienia ogólne; strony transakcji; przedmiot transakcji

  1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.framfinanse.pl (zwany dalej: Sklep internetowy
    FRAM Finanse), jest prowadzony przez FRAM Finanse Sp. z o.o. z siedzibą w Pile przy ul. Kossaka 110,
    64-920 Piła, wpisany do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym w Poznaniu – Nowe Miasto i
    Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000950709,
    NIP:7642707118, REGON:520590358, wysokość kapitału zakładowego: 15 000,00 zł.
  2. Dane teleadresowe przedsiębiorcy, umożliwiające Kupującemu kontakt ze Sprzedawcą:
    1) adres pocztowy: ul. Kossaka 110, 64-920 Piła
    2) numer telefonu: 786 113 777
    3) adres poczty elektronicznej: kontakt@framfinanse.pl
  3. Do skutecznego złożenia zamówienia w Sklepie internetowym FRAM Finanse niezbędne jest
    urządzenie umożliwiające przeglądanie stron internetowych, standardowa, aktualna przeglądarka
    internetowa z włączoną obsługą plików cookies, posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  4. Zamówienie nie może nastąpić przez podanie anonimowych lub nieprawdziwych danych przez
    Kupującego. Kupujący powinien posługiwać się prawdziwymi danymi.
  5. Ceny wszystkich widocznych na stronach Sklepu internetowego FRAM Finanse towarów i produktów
    cyfrowych są ceną brutto (zawierają kwotę podatku VAT) oraz są wyrażone w złotych polskich.
    Odstępstwa od zasady waluty polskiej są wyraźnie zaznaczone. W przypadku prawnie wiążącego
    wejścia przez Polskę do tzw. strefy Euro, ceny na stronach Sklepu internetowego FRAM Finanse
    wyrażane będą w okresie przejściowym w złotych polskich i w euro, a po jego ustaniu – w euro.
    W przypadku powstania wątpliwości czy cena towaru i produktów cyfrowych jest wyrażona w złotych
    polskich czy w Euro, do czasu prawnie wiążącego wejścia przez Polskę do tzw. strefy Euro, przy braku
    wyraźnego zaznaczenia że cena wyrażona jest w Euro, należy rozumieć, iż cena jest wyrażona
    w złotych polskich.
  6. Ceny widniejące na stronie internetowej sklepu FRAM Finanse, jak również opisy towarów i
    produktów cyfrowych stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu
    Cywilnego. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej umowy – zyskują one dopiero
    z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego.
  7. Ceny podane przy każdym towarze obejmują koszty transportu.
  8. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów i produktów cyfrowych prezentowanych
    na stronie sklepu internetowego FRAM Finanse, zamieszczania informacji o nowych towarach i
    produktach cyfrowych, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, bądź
    wprowadzenia w nich zmian.
  9. Sprzedający oświadcza, że sprzedawane za pośrednictwem Sklepu internetowego FRAM Finanse
    towary posiadają wszelkie wymagane przez polskie prawo atesty.
  10. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby towary i produkty cyfrowe prezentowane na stronie sklepu
    internetowego FRAM Finanse pokrywały się z bieżącymi stanami magazynowymi Sprzedającego.
    W przypadku niedostępności całości lub części towaru i produktów cyfrowych objętego
    zamówieniem, Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego. Sprzedający może zwolnić się
    ze zobowiązania przez spełnienie świadczenia zastępczego, odpowiadającego tej samej jakości
    i przeznaczeniu oraz za tą samą cenę, informując Kupującego na piśmie o jego prawie nieprzyjęcia
    tego świadczenia i odstąpienia od umowy, za zwrotem rzeczy na koszt Sprzedającego (art. 12 ust. 3
    ustawy z 2.3.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
    wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Dz.U. Nr 22, poz. 271). W przypadku niemożności
    spełnienia świadczenia przez Sprzedającego z powodu niedostępności towaru i produktów
    cyfrowych, Sprzedający niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia
    umowy (zgodnie z § 2 ust. 3 niniejszego Regulaminu), zawiadomi o tym Kupującego i zwróci
    Kupującemu całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
    10.W przypadku sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, na które przeznaczona jest ograniczona liczba
    towaru i produktów cyfrowych, zawieranie zamówień lub ich realizacja następować będzie według
    kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary i produkty cyfrowe, aż do wyczerpania
    zapasów objętych tą formą sprzedaży. W przypadku, o którym mowa w ustępie niniejszym,
    Sprzedający zastrzega sobie możliwość ustalenia innej kolejności zawierania transakcji lub ich
    realizacji, jak też Sprzedający zastrzega sobie prawo wprowadzenia innych szczególnych warunków
    odnoszących się do zawarcia lub realizacji transakcji. O odstępstwach w stosunku do zasady
    powszechności, o których mowa w zdaniu drugim niniejszego ustępu, Sprzedający informuje
    na stronie Sklepu.
    11.Do złożenia zamówienia w sklepie internetowym FRAM Finanse konieczna jest pełna akceptacja
    niniejszego Regulaminu.
    12.Rozmowy telefoniczne oraz korespondencja elektroniczna i papierowa prowadzone w związku
    działalnością Sklepu internetowego FRAM Finanse mogą być nagrywane i archiwizowane. Ujawnienie
    jakichkolwiek szczegółów wynikających z tych rozmów lub korespondencji jest niedopuszczalne,
    chyba że za wyraźną zgodą nadawcy i adresata albo gdy jest to konieczne ze względu na dochodzone
    przez spółkę prowadzącą Sklep internetowy roszczenie, w szczególności wobec adresata lub
    nadawcy, lub gdy jest to niezbędne ze względu na przepis prawa i na żądanie uprawnionego do tego
    organu państwa.
  11. Przez produkty cyfrowe, prezentowane w sklepie FRAM Finanse w szczególności należy rozumieć
    takie usługi jak: cyfrowe wersje wzorówdokumentów, procedur, wysyłka newslettera, udostępnienie
    treści podcastu, bezpłatne oraz płatne szkolenia, webinary i kursy on-line, bezpłatne oraz płatne ebooki oraz audiobooki, bezpłatne oraz płatne zamówienia prezentacji cyfrowych produktów
    Partnerów firmy FRAM Finanse Sp. z o.o.
  12. Produkty cyfrowe mają wyłącznie informacyjny oraz edukacyjny i nie stanowią elementu usługi
    doradztwa podatkowego i prawnego. Podjęcie decyzji o wyborze określonego sposobu rozliczeń
    podatkowych, dokonaniu działań restrukturyzacyjnych czy innych czynności prawnych
    czy faktycznych, transakcji lub uzgodnień powinno być poparte analizą i rekomendacjami podmiotu
    uprawnionego do świadczenia usług doradztwa podatkowego na podstawie przedstawionych
    dokumentów w indywidualnej sprawie danego podatnika. FRAM Finanse nie ponosi
    odpowiedzialności za szkody wynikające z oparcia się na informacjach zawartych w produktach,
    komunikatach, wiadomościach, publikacjach oraz nagraniach przekazywanych czy udostępnianych
    w ramach świadczenia Usług Elektronicznych – nawet gdyby okazały się błędne bądź nie znalazły
    poparcia w rozstrzygnięciach organów administracyjnych czy sądowych.
  13. Realizacja zamówienia dotyczącego Produktów Cyfrowych polega na przekazaniu Kupującemu
    zamówionych produktów w jednej z wybranych form:
  14. link przesłany Kupującemu na wskazany przez Kupującego adres e-mail lub
  15. konto użytkownika na stronie sklepu, do którego zostaną przypisane zakupione Produkty
    Cyfrowe
  16. Sprzedawca może wprowadzić ograniczenia czasowe w zakresie dostępu do danego Produktu
    Cyfrowego
    § 2
    Transakcja
  17. Zamówienia w sklepie internetowym FRAM Finanse można dokonywać poprzezrejestrację w sklepie
    i wypełnienie odpowiednich formularzy na stronach sklepu.
  18. Podczas dokonywania zamówienia Kupujący jest zobowiązany do podania prawidłowych danych
    osobowych: imienia i nazwiska, dokładnego adresu zamieszkania, adresu e-mail oraz telefonu
    komórkowego.
  19. Po komunikacie elektronicznym o otrzymaniu zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji
    zostanie potwierdzone przez Sprzedającego drogą telefoniczną lub elektroniczną. Z chwilą
    potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego, umowa uważana jest
    za zawartą.
  20. Sprzedający potwierdzi Kupującemu zawarcie umowy na odległość na trwałym nośniku w rozsądnym
    czasie po jej zawarciu, najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy. Potwierdzenie obejmuje informacje,
    o których mowa w art. 12 ust. 1 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r.
    poz. 683).
  21. Informacje zawarte w potwierdzeniu, o którym mowa w § 2 ust. 4 Regulaminu stanowią integralną
    część umowy zawieranej na odległość albo poza lokalem przedsiębiorstwa i mogą zostać zmienione
    jedynie za wyraźnym porozumieniem stron.
  22. Sprzedawca przekazuje potwierdzenie (o którym mowa w § 2 ust. 4 i 5 Regulaminu) Kupującemu
    będącemu konsumentem:
    − w przypadku umowy zawartej na odległość – utrwalone na trwałym nośniku.
  23. Procedura realizacji zamówienia rozpoczyna się bez zbędnej zwłoki po zawarciu umowy.
    § 3
    Płatność
  24. W sklepie FRAM Finanse istnieje możliwość płatności w następujący sposób:
  • przelew na konto bankowe
  1. Przelew na konto bankowe – przelewając pieniądze za pomocą systemu Blue Media
    https://bluemedia.pl/ (za pomocą kart płatniczych, przelew bankowy, blik, e-portfele) . Korzystając
    z tej formy płatności Kupujący nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Realizacja zamówienia
    rozpoczyna się natychmiast po zawarciu umowy i uznaniu konta FRAM Finanse w serwisie Blue
    Media.
  2. Za moment dokonania płatności uważa się moment wpływu środków na konto FRAM Finanse
    w serwisie Blue Media (w przypadku płatności przelewem na konto).
  3. Kupujący jest zobowiązany zapłacić cenę końcową, będącą sumą ceny zakupu towarów i produktów
    cyfrowych powiększoną o koszty transportu, jeśli występują.
    § 4
    Dostawa
  4. Zamówione towary są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli miałoby
    nastąpić odstępstwo od tej zasady, będzie ono wyraźnie zaznaczone na stronie Sklepu.
  5. Czas wysyłki towarów i produktów cyfrowych jest oznaczony na stronach Sklepu internetowego
    FRAM Finanse i wynosi 48 godzin. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby dostawa towaru i
    produktów cyfrowych nastąpiła w czasie podanym w karcie produktu w sklepie internetowym.
    W przypadku niemożliwości dostawy towaru i produktów cyfrowych w wyżej wymienionym czasie,
    Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany przez Operatora sklepu internetowego FRAM
    Finanse. Maksymalny czas potwierdzenia dostawy wynosi 48 godzin następujących po sobie dni
    roboczych.
  6. Dostawa towaru jest ubezpieczoną przesyłką we współpracy z wybraną przez Sprzedającego firmą
    kurierską. Sprzedający zastrzega sobie możliwość zmiany firmy kurierskiej, także po zawarciu umowy
    z Kupującym.
  7. W momencie przekazania towaru firmie kurierskiej Kupujący jest powiadamiany o tym fakcie
    poprzez wysłanie wiadomości SMS na numer podany w zamówieniu. Kupujący ma możliwość
    śledzenia stanu swojego zamówienia poprzez stronę internetową „Moje konto” będącą integralną
    częścią sklepu internetowego FRAM Finanse, oraz poprzez link znajdujący się w e-mailu
    potwierdzającym zamówienie.
  8. Kupujący może również odebrać zamówiony towar osobiście w siedzibie firmy FRAM Finanse.
    W przypadku odbioru osobistego kupujący nie ponosi kosztów dowozu towaru. Produkty cyfrowe są
    sprzedawane wyłącznie online.
  9. Kupujący ma obowiązek ocenienia stanu towaru i jego zgodności z zamówieniem w momencie
    dostawy przez Kuriera i w jego obecności. W przypadku uszkodzenia towaru należy w obecności
    Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier),
    zawierający opis uszkodzenia. Reklamowany towar, należy wraz z fakturą sprzedaży zwrócić
    Kurierowi. Jeżeli paczka zawiera więcej niż jeden towar, należy zwrócić je wszystkie. Koszt transportu
    ponosi Sprzedający. Kiedy towar znajdzie się ponownie w magazynie Sklepu internetowego FRAM
    Finanse i zasadność reklamacji zostanie potwierdzona, po wymienianie towaru na nowy zostanie on
    wysłany do Kupującego na koszt Sprzedającego.
  10. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym należy postępować zgodnie
    z procedurą reklamacyjną opisaną w § 6 niniejszego regulaminu pt. „Reklamacje i zwroty”.
  11. Koszt dostawy towaru przez kuriera jest uzależniony od objętości towarów i widoczny jest przy
    każdym z towarów. Koszt dostawy jest wiążący w momencie składania zamówienia.
  12. W momencie przyjęcia towaru Kupujący zobowiązany jest potwierdzić jego odbiór. Od tej pory towar
    staje się własnością Kupującego.
    § 5
    Odstąpienie od umowy
  13. Zgodnie z ustawą z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683). Kupujący
    będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa,
    ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania mu towaru bez
    podania przyczyny.
  14. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w stosunku do umowy sprzedaży Produktów
    Cyfrowych, za które Kupujący jest zobowiązany do zapłaty Ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni
    Usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem
    świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy, i
    przyjął to do wiadomości;
  15. W przypadku skorzystania z prawa, o którym mowa w ustępie poprzedzającym, Kupujący
    zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedającego, składając oświadczenie o odstąpieniu
    na formularzu udostępnionym mu przez Sprzedawcę, które może zostać wysłane pocztą na adres:
    FRAM Finanse ul.Kossaka 110, 64-920 Piła; może to także zrobić drogą elektroniczną za pomocą
    elektronicznego formularza odstąpienia od umowy przesłanego na adres kontakt@framfinanse.pl.
    Oświadczenie o odstąpieniu od umowy złożone po terminie, o którym mowa w ustępie pierwszym
    niniejszego paragrafu nie wywołuje skutków prawnych. Artykuł 61 KC stosuje się wprost.
  16. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy (załącznik Nr 2 do niniejszego Regulaminu) oraz
    informacja dotycząca korzystania z prawa odstąpienia od umowy (załącznik Nr 1 do niniejszego
    Regulaminu) są przekazywane Kupującemu w formie papierowej (w dokumentacji dołączonej
    do przesyłki) oraz w formie elektronicznej (w załączniku do korespondencji elektronicznej
    potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji).
  17. W przypadku złożenia przez Kupującego oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną
    za pośrednictwem elektronicznego formularza odstąpienia od umowy, Sprzedawca niezwłocznie
    prześle potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy (na trwałym nośniku
    danych w rozumieniu art. 2 pkt 4 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r.
    poz. 683).
  18. Zwracany w związku z odstąpieniem od umowy towar musi być kompletny (wraz z pełnym
    wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część, jeżeli takie były dołączone
    do towaru), nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza zwykły zarząd rzeczą.
    Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży, oraz wypełniony i podpisany
    formularz zwrotu towaru. Dokumenty należy przykleić na zewnątrz opakowania tak, aby Sprzedający
    miał do nich dostęp bez konieczności otwierania przesyłki.
  19. Koszt zwrotu towaru, za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 33 i art. 34 ust. 2 ustawy
    z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683), ponosi Sprzedawca. Kupujący
    ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu
    w transporcie (bezpośredni koszt zwrotu rzeczy – zgodnie z art. 34 ust. 2 ustawy z 30.5.2014 r. –
    o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683).
  20. Kupujący zobowiązany jest do dokonania zwrotu rzeczy niezwłocznie, jednak nie później niż
    w terminie 14 dni od daty, w której odstąpił od umowy. Sprzedający może zastrzec, iż w przypadku
    odstąpienia od umowy, rzecz podlegająca zwrotowi zostanie odebrana przez niego lub osobę przez
    niego upoważnioną.
  21. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły
    zarząd rzeczą, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki, lub do obniżenia
    zwracanej kwoty o równowartość towaru uszkodzonego.
  22. W przypadku odstąpienia od umowy wszystkie dokonane przez Kupującego płatności, w tym koszty
    dostarczenia, zostaną przekazane na rachunek bankowy Kupującego niezwłocznie, nie później jednak
    niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia Kupującego
    o odstąpieniu od umowy.
    11.Sprzedawca oświadcza, iż zwrot płatności, o którym mowa w § 5 ust. 9 Regulaminu zostanie
    zrealizowany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący. Sprzedawca
    w porozumieniu ze Kupującym, może ustalić inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się
    z koniecznością poniesienia przez Kupującego dodatkowych kosztów.
    12.Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili
    otrzymania rzeczy z powrotem od Kupującego lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jej
    odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Uprawnienie Sprzedawcy
    wskazane w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu nie znajduje zastosowania w sytuacji, w której
    Sprzedawca zaoferował Kupującemu odbiór rzeczy.
    13.Po otrzymaniu i przyjęciu towaru FRAM Finanse Sp. z o.o. wystawi Kupującemu fakturę korygującą,
    którą odeśle na adres Kupującego.
    14.Sprzedawca oświadcza, że świadczone przez niego towary i usługi nie zostały ujęte w art. 38 ustawy
    z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683).
    15.Zawierając umowę Kupujący potwierdza, iż zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu, w tym
    potwierdza, iż został zawiadomiony o prawie odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w terminie
    14 dni od daty wydania mu towaru.
    § 6
    Reklamacje i zwroty
  23. Jeżeli po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne lub
    prawne, Kupujący może:
    1) jeżeli jest konsumentem (w rozumieniu art. 221 § 1 KC) – złożyć Sprzedającemu reklamację
    z tytułu rękojmi za wady,
    2) jeżeli nie jest konsumentem – złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady.
  24. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub w przypadku
    skierowania reklamacji do Sprzedającego, Kupujący powinien przesłać informacje o tym fakcie
    listownie lub poprzez e-mail na adres kontakt@framfinanse.pl. oraz porozumieć się telefonicznie
    ze Sklepem w tej sprawie. W zgłoszeniu należy określić wadę, jaką zdaniem Kupującego towar
    posiada, oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę. Sprzedawca w terminie 14 dni
    od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do zgłoszenia.
  25. Transport reklamowanych towarów z tytułu rękojmi odbywa się na koszt Sprzedawcy
    za pośrednictwem wybranej przez niego firmy kurierskiej, chyba że Sprzedawca poinformował, iż
    towar zostanie odebrany przez niego lub osobę przez niego upoważnioną.
  26. Reklamacje związane z usługą on-line (np. nieprawidłowo naliczone koszty dostawy lub
    nieprawidłowe towary znajdujące się w koszyku) można składać podczas telefonicznego
    potwierdzenia zamówienia u konsultanta.
  27. Kupujący odbierając przesyłkę jest zobowiązany pokwitować jej odbiór w obecności kuriera
    z jednoczesną adnotacją, że przesyłka została dostarczona w stanie nieuszkodzonym albo
    że przesyłka nosi ślady uszkodzenia z jednoczesnym opisem tych uszkodzeń.
  28. FRAM Finanse Sp. z o.o. odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne rzeczy sprzedanej
    jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru
    Kupującemu (o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 1–2 Regulaminu), zgodnie z art. 568 § 1–5 KC
    Kupujący, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 2 Regulaminu traci uprawnienia określone w art. 568 § 1–
    5 KC, jeżeli niezwłocznie po stwierdzeniu wady nie zawiadomi Sprzedającego o tym fakcie (art. 563
    § 1–2 i art. 564 KC).
    § 7
    Postanowienia końcowe
  29. Różnice pomiędzy wyglądem towaru prezentowanego na stronie sklepu internetowego FRAM
    Finanse, a wyglądem towaru i produktów cyfrowych dostarczonego do Kupującego, wynikające
    ze zmiany formy graficznej opakowań nie stanowią podstawy do reklamacji zakupionego towaru.
  30. Wszystkie prezentowane na stronie sklepu internetowego FRAM Finanse towary i produkty cyfrowe
    i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami
    towarowymi.
  31. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym FRAM Finanse jest równoznaczne ze zgodą
    na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę FRAM Finanse Sp. z o.o. danych osobowych
    zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach
    konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683).
  32. FRAM Finanse Sp. z o.o. informuje, że dane osobowe Kupującego, który dokonał płatności
    za nabywane towary i produkty cyfrowe, są przekazywane spółce Blue Media, https://bluemedia.pl/.
  33. FRAM Finanse Sp. z o.o. informuje, że dane osobowe Kupującego będą przetwarzane wyłącznie
    w celu: skutecznego potwierdzenia otrzymania i przyjęcia zamówienia do realizacji na wskazany
    adres email oraz dostawy towaru pod wskazany przez Kupującego adres. Kupujący ma prawo
    do wglądu w przechowywane przez FRAM Finanse Sp. z o.o. dane osobowe, do ich zmiany lub
    do całkowitego usunięcia z systemu w sytuacjach dopuszczonych przez stosowne przepisy prawne.
  34. FRAM Finanse szanuje prawa Kupujących do prywatności. Zasady Polityki Prywatności dostępne pod
    adresem internetowym https://framfinanse.pl/wp-content/themes/fram/pdfs/politykaprywatnosci.pdf wskazują, jakie informacje umożliwiające osobistą identyfikację Sprzedający może
    gromadzić i w jaki sposób z takich informacji korzystać.
  35. FRAM Finanse Sp. z o.o. informuje, że dane osobowe Kupującego będą przetwarzane jedynie w celu
    skutecznego potwierdzenia otrzymania i przyjęcia zamówienia do realizacji oraz dostawy towaru pod
    wskazany przez Kupującego adres lub produktów cyfrowych. Za zgodą Kupującego jego dane
    osobowe będą przetwarzane również w celu dostarczenia materiałów informacyjnych, ofert
    marketingowych w formie newslettera. Kupujący ma prawo do wglądu w przechowywane przez
    FRAM Finanse Sp. z o.o. dane osobowe, ich zmiany lub całkowitego usunięcia z systemu w sytuacjach
    dopuszczonych przez stosowne przepisy prawne.
  36. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mieć będą odpowiednie
    przepisy KC oraz ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683).
    10.Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z 18.7.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j.
    Dz.U. z 2017 r. poz. 1219) podmiot korzystający ze strony sklepu internetowego FRAM Finanse
    zobowiązany jest do nieumieszczania na tej stronie treści o charakterze bezprawnym.
    11.Sklep internetowy FRAM Finanse (i prowadząca go spółka) nie ponosi odpowiedzialności za szkody
    i krzywdy wynikające z niewłaściwego działania serwera, na którym umieszczona jest platforma
    internetowa Sklepu; tyczy się to w szczególności skutków błędów w działaniu stron internetowych,
    brak dostępu do nich oraz innych awarii, uszkodzeń lub zakłócenia w funkcjonowaniu usług
    internetowych.
    12.Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody i krzywdy spowodowane jego działaniem lub
    zaniechaniem wynikającym z otrzymanych przez niego od Kupującego nieprawidłowych dany.
    13.Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym https://framfinanse.pl oraz w wersji
    pisemnej pod adresem siedziby spółki FRAM Finanse Sp. z o.o. w Pile, ul. Kossaka 110
    Zarząd FRAM Finanse Sp. z o.o.