OFERTA DLA BIUR RACHUNKOWYCH

Dokonaj cyfrowej transformacji w swoim biurze rachunkowym i zacznij korzystać z SaldeoSMART

Co to jest SaldeoSMART?

Nowoczesna platforma dla księgowych w biurach rachunkowych, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności.

 

Jak to działa?

Aplikacja odczytuje skanowane dokumenty, automatycznie uzupełnia informacje z faktury i eksportuje je do programu księgowego.

 

Co zyskujesz?

→ Zmieniasz organizację obiegu dokumentów, automatyzujesz działania, przyspieszasz pracę
→ Eliminujesz ręczne wprowadzanie faktur, dzięki czemu oszczędzasz czas i wykluczasz błędy
→ Masz dostęp do wszystkich dokumentów w formie elektronicznej 24/7, z łatwym i szybkim wyszukiwaniem

 

FRAM support, czyli wsparcie powdrożeniowe w zakresie:

→ procesów – wprowadzenie zmian w operacyjnych procedurach działania biura rachunkowego
→ pracowników – rozwijanie umiejętności pozwalających na płynne korzystanie ze sztucznej inteligencji, automatyzacji i nowych technologii
→ klientów – samodzielne przesyłanie dokumentów przez klientów biura rachunkowego

Masz pytanie? Zadzwoń!

786 248 888

Napisz do nas

kontakt@framfinanse.pl

© 2019 - FRAM FINANSE
KOMUNIKAT RODO   |  POLITYKA PRYWATNOŚCI   |   POLITYKA COOKIES   |   PROJEKT STRONY: STUDIO HORIZON