OFERTA DLA BIUR RACHUNKOWYCH
Dokonaj cyfrowej transformacji w swoim biurze rachunkowym i zacznij korzystać z SaldeoSMART
Co to jest SaldeoSMART?
Nowoczesna platforma dla księgowych w biurach rachunkowych, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności.
Jak to działa?
Aplikacja odczytuje skanowane dokumenty, automatycznie uzupełnia informacje z faktury i eksportuje je do programu księgowego.
Co zyskujesz?
→ Zmieniasz organizację obiegu dokumentów, automatyzujesz działania, przyspieszasz pracę
→ Eliminujesz ręczne wprowadzanie faktur, dzięki czemu oszczędzasz czas i wykluczasz błędy
→ Masz dostęp do wszystkich dokumentów w formie elektronicznej 24/7, z łatwym i szybkim wyszukiwaniem
FRAM support, czyli wsparcie powdrożeniowe w zakresie:
→ procesów – wprowadzenie zmian w operacyjnych procedurach działania biura rachunkowego
→ pracowników – rozwijanie umiejętności pozwalających na płynne korzystanie ze sztucznej inteligencji, automatyzacji i nowych technologii
→ klientów – samodzielne przesyłanie dokumentów przez klientów biura rachunkowego
Masz pytanie? Zadzwoń!
786 248 888
Napisz do nas
kontakt@framfinanse.pl