FRAM DIGITAL

Przygotuj swoje biuro rachunkowe na cyfrową księgowość

FRAM DIGITAL — automatyzacja procesów księgowych dla twojego biura

Nowe technologie zmieniają branżę finansową, a automatyzacja procesów księgowych i związany z nią postęp jest nieunikniony. Uważamy, że jest to szansa na rozwój biura rachunkowego — automatyzacja w księgowości to więcej czasu na poszerzanie własnej wiedzy i rozwijanie oferty doradztwa biznesowego dla klientów. To również szybszy obieg dokumentów oraz mniejsze ryzyko błędów, dzięki automatycznemu odczytowi nadesłanych dokumentów i uzupełnianiu ich przez dedykowaną aplikację.

SaldeoSMART — aplikacja, dzięki której wejdziesz w nową erę księgowości

SaldeoSMART wspiera pracę biura rachunkowego poprzez zastosowanie mechanizmu samouczącego się (machine learning) oraz automatycznego odczytywania dokumentów, w tym faktur (OCR). Aplikacja analizuje skany lub elektroniczne formy dokumentów, automatycznie pobiera z nich informacje, co pozwala na ich import bezpośrednio w programie księgowym używanym przez biuro. Dla biura oznacza to znacznie mniej czasu poświęconego na wprowadzanie danych do systemu, jak również możliwość wygodnego przeglądania dokumentów dzięki zaawansowanej wyszukiwarce, dostępnej 24/7.

Program do elektronicznego obiegu faktur — teraz także w Twojej firmie

SaldeoSMART pomoże zautomatyzować pracę Twojego biura poprzez zdalne zarządzanie dokumentami dzięki funkcji elektroniczny obieg dokumentów. Digitalizacja procesu sprawi, że żmudne przeglądanie dokumentów, czy szukanie ewentualnych pomyłek stanie się przeszłością. Teraz łatwo, szybko i sprawnie odnajdziesz potrzebne faktury, do których dostęp będą mieli także twoi klienci. Chcesz poznać więcej szczegółów? Serdecznie zapraszamy do kontaktu.

 

Najważniejsze funkcje SaldeoSMART

→ Odczytywanie danych z faktur (OCR) z eksportem do programu księgowego
→ Automatyzacja działań, „uczenie się” aplikacji (machine learning)
→ Elektroniczne archiwum dokumentów 24/7 

Jak zautomatyzować procesy księgowe w 4 krokach?

  1. Elektroniczne dodawanie dokumentów – dodaj fakturę do aplikacji w wybrany przez siebie sposób
  2. Automatyczny odczyt dokumentów – system odczyta dane z faktury (OCR) i automatycznie nauczy się odpowiedniego kategoryzowania (machine learning)
  3. Import dokumentów do programu księgowego – import danych do programu księgowego za pomocą dwóch kliknięć:
    Klik 1 – eksport dokumentów w SaldeoSMART
    Klik 2 – import dokumentów w programie księgowym (Comarch Optima)
  4. Elektroniczne archiwum dokumentów – e-archiwum dokumentów dostępne 24/7 wraz z zaawansowaną wyszukiwarką

Masz pytanie? Zadzwoń!

786 248 888

Napisz do nas

kontakt@framfinanse.pl

© 2019 - FRAM FINANSE
KOMUNIKAT RODO   |  POLITYKA PRYWATNOŚCI   |   POLITYKA COOKIES   |   PROJEKT STRONY: STUDIO HORIZON