Nasze produkty

Cyfrowy obieg dokumentów

Cyfrowy obieg dokumentów

Dzięki SaldeoSMART możesz zdalnie zarządzać dokumentami i masz pełną kontrolę nad ich przepływem. Poprawisz szybkość działania oraz zwiększysz bezpieczeństwo dokumentów. Dane z faktur odczytają się same i automatycznie znajdą się w twoim programie księgowym.

Dowiedz się więcej
Thumbnail

Cyfrowe wypełnianie druków

Masz dostęp do bazy z aktualnymi drukami urzędowymi. Wszystkie formularze wypełnisz elektronicznie na smartfonie lub komputerze i wyślesz na właściwą skrzynkę podawczą ePUAP.

Dowiedz się więcej
Thumbnail

Cyfrowe podpisywanie umów

Umowy z kontrahentami podpiszesz na dowolnym urządzeniu z dostępem do internetu. Nie potrzebujesz drukować, skanować i wysyłać dokumentów pocztą lub kurierem. Zrobisz to jednym kliknięciem.

Dowiedz się więcej

Nasi klienci już się o tym przekonali

Pomagamy w automatyzacji i cyfryzacji procesów księgowych. Wykorzystując możliwości jakie dają cyfrowe technologie, wspieramy gospodarkę bez papieru.

Kancelaria podatkowa s.c. Katarzyna Gąsiorowska, Monika Świerad

„Firma FRAM pomogła nam wybrać skaner i przejść na pracę w systemie do odczytów OCR. Zdecydowanie przyspieszyło to wprowadzanie danych z faktur do rejestru zakupu VAT. Teraz mamy też w biurze dostęp do faktur bezpośrednio z naszego programu księgowego – skończyło się szukanie po segregatorach.”

Monika Świerad i Katarzyna Gąsiorowska, wspólnicy

Niepubliczne Przedszkole Dwujęzyczne Ogród Montessori Piła

„Z FRAM współpracuję już kilka lat. Pomogli uporządkować nam obieg dokumentów w firmie, zautomatyzować wystawianie rachunków i kontrolę płatności. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt. Zdecydowanie polecam!”

Anna Mondry, właściciel

Firma Usługowo-Transportowa
Anna Kaszuba

„Zlecając swoją księgowość firmie FRAM Finanse nie muszę już co miesiąc zawozić dokumentów do biura rachunkowego. Załatwiam to online i mam do nich stały dostęp, jeśli potrzebuję coś odszukać. Korzystam też z aplikacji na telefon do szybkiego wystawiania faktur sprzedaży.”

Anna Kaszuba, właściciel

Biuro Rachunkowe PIT - NEWS
sp. z o. o. sp. k.

„Brałam udział w szkoleniu o cyfrowej księgowości. Bardzo mi się podobało. Było to dla mnie rewolucyjne i chciałabym wprowadzić odpapierzanie w swoim biurze.”

Dorota Jobda, Prezes Zarządu

SEZUP Clima

„Firma FRAM Finanse Sp. z o. o. wykazała się profesjonalnym podejściem do naszych potrzeb związanych z obiegiem dokumentów. Dzieki dostosowaniom, system SaldeoSMART znacząco przyspieszył i uporządkował naszą pracę z dokumentami. Proces wdrożenia przebiegł sprawnie, a firma FRAM Finanse Sp. z o. o. zapewniła nam niezbędne wsparcie, abyśmy mogli w pełni wykorzystać możliwości tego systemu.”

Zarząd SEZUP Clima Sp. z o. o.

Wałeckie Centrum Kultury

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z wdrożenia systemu SaldeoSMART przez FRAM Finanse Sp. z o. o. Dzięki temu narzędziu, możemy teraz efektywnie zarządzać naszą dokumentacją, redukując czas i koszty związane z przetwarzaniem papierowych dokumentów. SaldeoSMART umożliwił nam skanowanie, przechowywanie i udostępnianie dokumentów w jednym miejscu, co znacznie ułatwiło nasze codzienne operacje.
Zdecydowanie polecamy firmę FRAM Finanse Sp. z o. o. jako sprawdzonego partnera w zakresie wdrożeń.”

Dyrektor Wałeckiego Centrum Kultury

Centrum Finansowo Podatkowe Joanna Mirek

„Firma FRAM Finanse przeprowadziła kompleksowe wdrożenie SaldeoSMART w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów w naszym biurze rachunkowym przynosząc tym samym wiele korzyści. Procesy związane z obiegiem dokumentów stały się bardziej efektywne i szybsze, co przełożyło się na skrócenie czasu przetwarzania dokumentów. Praca z dokumentami została uporządkowana. Elektroniczne dokumenty są łatwiej dostępne niż dokumenty papierowe. Pracownicy biura mają dostęp do potrzebnych informacji z dowolnego miejsca i o dowolnej porze, co zwiększa elastyczność pracy. Nasza współpraca z FRAM Finanse była bardzo satysfakcjonująca. Chcemy podkreślić wysokie zaangażowanie całego zespołu oraz gotowość do reagowania na nasze potrzeby i pytania. Wasza dokładność i skrupulatność zasługują na uznanie.”

Joanna Mirek, właściciel
kontakt

Pozostańmy w kontakcie

Pomożemy Ci w automatyzacji i cyfryzacji procesów księgowych.


Formularz kontaktowy

Kontakt